5.23.2008

Recordes quan un dia em vas dir...

Toni,

M’ha fet gràcia recordar un dia ja llunyà de l’any 2005... quan jo tenia la sort de ser President de la Jove Cambra d’Igualada....

Sortíem d’una Assemblea, i discretament t’ em vas acostar per dir-me a cau d’orella... “Ei, Pep! Hi ha una persona a l’ Entitat, el Ramon..., que ja fa molts anys que hi ha dedicat molts esforços i il·lusió..., que és un gran formador..., que mai no diu que no..., i que no pot ser que a dia d’avui encara no sigui SENADOR... heu de fer alguna cosa per arreglar-ho ja!!”,

Ho recordes?

Doncs bé, ja veus que el temps ho posa tot a lloc!

Evidentment, tal com deies, el Ramon havia de ser SENADOR....

I crec que exactament pels mateixos motius que em vas donar aquell dia, tampoc podia ser que encara no ho fossis tú!

Felicitats Toni! T’ho mereixes!

Pep Morera

No hay comentarios: