5.23.2008

PEl toni

Felicitats Toni!

Jo he compartit amb tu algunes estones de la etapa més recent de la Jove Cambra amb tu! I sobretot com a Formador!
Què dir del curs del Fòrum a Vilafranca i de la mirada de far del curs d'oratòria? Tu em vas introduïr en l'oratòria i també pel gust a parlar en públic com a Xènia i no com a algun personatge cosa que em costava barbaritat i sempre havia intentar evitar! T'haig de donar les gràcies per això perquè m'ha servit de molt!
Des que vaig entrar que les coses que t'han demanat, sempre que has pogut les has fet amb un somriure i donant suport als novatos amb els programes que dirigien! A part que ets un dels FORMADORS emblemàtics de la JCI Igualada i estem orgullosos!

Perquè tu mereixes!!

Felicitats Senador!!

Xènia Castelltort





Sigue al minuto las principales noticias de tu ciudad MSN Deportes

No hay comentarios: