5.23.2008

Els pebrotillos!!!

Hola Toni!!

Voldria dir moltes coses però la majoria les han dit els meus companys i
amics del fòrum, però vull aprofitar aquest espai per agrair-te dues coses
(entre d'altres) que he tingut la sort de viure amb tu i t'ho voldria agrair
públicament!

Formador expert!
Gràcies per l'ajuda i suport que em vas donar als meus inicis de membre
d'Igualada i com no, com formador a la Jove Cambra ja sigui quan vaig tenir
la sort de tenir-te de professor l'any 2001 a Sabadell o fins l'any passat,
al 2007 on vaig ser el meu jefe al Fòrum de Tarragona!! … gracies!

Igualada 2004
La gent d'Igualada sabem que aquell any va ser durillo i et vull agrair
aquelles preguntes em feies, aquells debats teníem i l'ajuda que vas
oferir-nos per tal de revolar l'entitat d'aquell moment dur estàvem passant.
T'ho dic perquè et tenia allà en moments díficils sense que ningú et veies,
i per això t'ho vull agraïr

Vinga doncs ... moltes gràcies per tot i segur que seràs un bon senador

Una cosa .. qui vulgui saber lo dels pebrotillos que t'ho pregunti .. ;)

Fins aviat

Albert

No hay comentarios: